Αναπτυξιακό το Γ’ τακτικό συνέδριο του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ηπειρωτών του Εξωτερικού
Το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον της χώρας, η στρατηγική θέση της Ηπείρου μαζί με την πολιτιστική ταυτότητα της, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, το οποίο φέτος συμπληρώνει πενήντα χρόνια από την ίδρυση του καθώς και θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων θα βρεθούν στο επίκεντρο του Γ’ Τακτικού Συνεδρίου του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικού που ξεκινά τις εργασίες του αύριο στην πόλη των Ιωαννίνων, τελώντας υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών και της Περιφέρειας Ηπείρου. Οι εργασίες του Συνεδρίου θ’ αρχίσουν το απόγευμα της Πέμπτης 24 Ιουλίου, και θα κλείσουν την Κυριακή 27 του μήνα, με την ορκωμοσία του νέου Διοικητικού Συμβουλίου στη Μητρόπολη Ιωαννίνων.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του Συμβουλίου και της Οργανωτικής Eπιτροπής κ. Χρυσόστομος Δήμου σε αυτό το συνέδριο τίθενται σημαντικές προτεραιότητες για την υποστήριξη των νέων επιστημόνων που θεωρείται το μέλλον αυτού του τόπου και της χώρας, η προώθηση της τουριστικής ταυτότητας της περιοχής και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων. Σημαντικοί ομιλητές θα μοιραστούν τη γνώση τους αλλά και τις εμπειρίες τους και να καταθέσουν απόψεις για την πρόοδο και την ανάπτυξη της περιφέρειας με γνώμονα την αξιοποίηση της γνώσης και τον σεβασμό προς τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής που μπορούν να γίνουν εργαλείο ανάπτυξης. Η δικτύωση και εξωστρέφεια των επιχειρήσεων είναι ακόμη ένας σημαντικός παράγοντας και η συνεργασία μεταξύ των φορέων μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει.
Για αγώνα των ηπειρωτών στον οποίο δεν περισσεύει κανείς έκανε λόγο ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης υποδεχόμενος τους απανταχού ηπειρώτες στην Ήπειρο. « Είμαστε πανέτοιμοι για την νέα ημέρα στην Ήπειρο και με αλληλεγγύη πιστεύουμε ότι περάσουμε τα δύσκολα και θα πάρουμε οριστικά τον δρόμο για την ανάπτυξη».
Απαντώντας σε ερώτηση για την γνώμη που υπάρχει στο εξωτερικό σχετικά με την χώρα μας ο κ. Δήμου σημείωσε ότι υπάρχει αλλαγή της εικόνας τα τελευταία δύο χρόνια με βάση τα μακροοικονομικά στοιχεία, ωστόσο η Ήπειρος όπως εξήγησε εξακολουθεί να παραμένει άγνωστη γεγονός που απαιτεί συνεργασία για την δημιουργία ενός ηπειρωτικού brandname.