Δυσαρέσκεια για το πολυνομοσχέδιο από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Κατώτερο των προσδοκιών που η ίδια ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είχε καλλιεργήσει για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στην παιδεία κρίνεται το Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση το οποίο και παρουσιάστηκε την Πέμπτη από τον Υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς το πολυνομοσχέδιο δείχνει μεταξύ άλλων έλλειψη οράματος και στρατηγικής στόχευσης, αδυναμία διατύπωσης, προχειρότητα και άγνοια, χωρίς να δίνονται απαντήσεις και να προωθούνται λύσεις στα βασικά προβλήματα της εκπαίδευσης.
Τον έντονο προβληματισμό και την δυσαρέσκεια που υπάρχει μετέφερε και εκ μέρους της παράταξης Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών ΠΕ και πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Στέφανος Σίντος επισημαίνοντας ότι στο πολυνομοσχέδιο δεν γίνεται καμία αναφορά σε μόνιμους διορισμούς, στις δαπάνες για την Παιδεία, στην κάλυψη των κενών στην εκπαίδευση, στα μεγάλα προβλήματα των νέων εκπαιδευτικών (τρόπος προσλήψεων, αναγνώριση προϋπηρεσίας κλπ), σε αριθμό μεταθέσεων, σε αποσπάσεις, στην προσχολική εκπαίδευση. Αντίθετα για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση η μόνη εκτενής αναφορά είναι για την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης.